Wiosenne przesilenie?

Weszłam na bloga…i aż się przeraziłam…. AŻ TYLE DNI NIC NIE NAPISAŁAM?!?!?!

To tylko potwierdza mój stan… dziś w DDTVN mówili, że to wiosenne przesilenie… może coś w tym jest?

Od dwóch tygodni MYŚLĘ co zrobię…za chwilę, po południu, jutro, w weekend, za tydzień… i na myśleniu się kończy niestety 😦

Pomimo ogromnych chęci nie mogę się zebrać, codziennie pół dnia marnuję na niczym… W weekend planuję małe zakupowe szaleństwo…a na przyszły tydzień zaplanowałam dokładne sprzątanie każdego pomieszczenia w naszym mieszkaniu, jedno dziennie… Chciałabym, żeby to były nie tyle świąteczne, co WIOSENNE porządki… Mam nadzieję, że mi się uda zrealizować ten plan.

Muszę przyznać, że miałam ostatnio niemały, choć wydawać by się mogło, że banalny problem z wyborem spacerówki dla Młodszego… spędziłam naprawdę WIELE godzin w necie oglądając, czytając opinie, recenzje, przekopując ogłoszenia… No i w końcu UDAŁO SIĘ 🙂 Kupiliśmy wózek używany, ale w stanie idealnym, spełniający niemal wszystkie moje mniejsze i większe wymagania… Wybór padł na spacerówkę Navington Cadet… Myślę, że niebawem napiszę swoją recenzję… bo naprawdę cenię sobie opinie pisane na wielu blogach i uważam, że to najlepsze źródło informacji na ten temat.

Ale, żeby nie było, że taka na maxa leniwa jestem, to muszę powiedzieć, że jest coś, co wyciąga mnie z domu, choćbym nie wiem jak zmęczona była… a jest to ZUMBA 🙂

Chodzę na zajęcia 3 x w tygodniu… chyba mogę już powiedzieć, że się uzależniłam… ale myślę, że to wyjątkowo fajny nałóg…

 

 

 

 

 

Skomentuj

